Torill Iversen

Om ledelse, IKT og sånt

Mål og måloppnåelse

Leave a comment

I forige bloggpost skrev jeg om å sette seg mål. Det er med stolthet jeg i dag kan se resultatene av noen av de målene jeg satte meg🙂 Jeg oppnådde 2 av 4 mål, og med tanke på hvor jeg la listen (veldig høyt) må jeg si at jeg er ganske fornøyd!

Så denne uken ( ca 12 uker etter) har jeg oppnådd følgende:

1. Fikk vitnemålet mitt for Kystskippersertifikatet 🙂

2. Jeg lanserte www.Misscaptain.no på søndag. MissCaptain er et sted for de som elsker båtlivets gleder. Jeg tilbyr interiør til båten i i tillegg til at jeg skal starte med kurs/kjøretrening med båt.

Mer om dette senere – nå er det tid for å feire litt:)

Leave a Reply

