Torill Iversen

Om ledelse, IKT og sånt

Steg for steg

1 Comment

Jeg tror på å sette seg mål og dele de opp i midre biter. Nå bruker jeg en bok som heter Pick Four for å hjelpe meg med dette.

Kort fortalt så skal du finne deg 4 mål, og gjøre litt hver dag for å nå den. Boken er lagd for at du skal kunne fylle ut de stegene du tar dag for dag, samt at den har noen motivasjonstekster innimellom:)

Gjør opp ukens status #ZigZiglar #pickfour #stegforsteg

A photo posted by Torill Iversen (@modesty__) on

Boken er basert på 12 uker , og jeg er nå klar for oppstart av uke 3. Allerede nå merker jeg fremskritt i forhold til mine mål, og jeg gleder meg til uke tolv – da jeg forhåpentligvis har oppnadd det jeg ønsket. Et av målene var å ta fritidskippersertifikatet – kurset begynte jeg på i forige uke:)

Boken kan kjøpes her – Anbefales for deg som vil oppnå noe (stort eller smått) , steg for steg🙂

One thought on “Steg for steg

  1. Pingback: Mål og måloppnåelse | Modesty

Leave a Reply

